• ساعت : ۰۹:۴۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۰/۰۵ 
  • کد خبر : ۲۰۱۵۲
پیام رئیس و مدیران مركز آموزشی و درمانی 22 بهمن به منسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام فاطمیه

در متن پیام چنین آمده است:
تاریخ اسلام، حوادث تلخ و شیرین فراوانی داشته که هرکدام کتاب قطوری از حکمت و معرفت انسانی و الهی را در خود دارد، اما بدون تردید یکی از حزن انگیزترین وقایع تاریخی را باید واقعه‌ی تلخ شهادت دختر گرامی رسول خدا (صلی الله و علیه و آله و سلم) دانست.
ایام فاطمیه روز‌های غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می‌خواند. حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها) ام ابیها بود و تکیه گاه پیامبر عظیم الشان اسلام، و بزرگ‌ترین آموزگار بانوان جهان. او که در دوران حیات خویش نمونه عصمت و صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است.
فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، مقام زن را در جامعه شکوه و منزلت بخشید و عفت و پاکدامنی را با تمام استواری گسترانید تا امروز زنان مسلمان میهنمان با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار، عزتمندانه در تمامی عرصه‌ها دوشادوش مردان در راستای سربلندی ایران اسلامی گام بردارند.
اینجانبان فرا رسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت عرض می‌نماییم.
امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت دخت گرامی آخرین پیام آور نور و رحمت بکوشیم تا پیروان شایسته‌ای برای مکتب اسلام ناب محمدی باشیم.

 

روابط عمومی مرکز آموزشی و درمانی 22 بهمن

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0